Müşteri Ol
Hakkımızda
 Engelsiz Bankacılık  Engelsiz Bankacılık

Engelsiz Bankacılık

İşitme/konuşma engelli müşterilerimiz Görüntülü Müşteri İletişim Merkezimize bağlanarak işaret diliyle destek alabilir ve kayıp/çalıntı kart bildirimi gibi acil durumlarda işlem gerçekleştirebilir.

Vakıf Katılım Görüntülü Müşteri İletişim Merkezimiz ile Her Zaman Engelli Müşterilerimizin Yanındayız

Engelsiz bankacılık hizmetimiz kapsamında yeni uygulamaya geçirdiğimiz bu hizmetiyle işitme engelli statüsündeki müşterilerimizin bankacılık hizmetlerinden kolay ve güvenli bir şekilde faydalanmalarını sağlıyoruz. İşaret dili bilen müşteri temsilcimize bağlanmak için tıklayınız.

(En iyi deneyim için Chrome ya da Mozilla Firefox tarayıcılarından işlem yapınız.)

  • İşaret dili bilen müşteri temsilcimize bağlanarak, işlemlerinizi hızlıca gerçekleştirebilirsiniz.
  • Kayıp/çalıntı kart bildirimi gibi acil durumlarda anında işaret dili bilen müşteri temsilcimize bağlanabilirsiniz.
  • Birçok bankacılık işleminizi temsilcimize işaret diliyle vereceğiniz onayla şubeye gitmeden tamamlayabilirsiniz.

Görüntülü Müşteri İletişim Merkezi Güvenlik

  • Güvenlik adımlarında Bankamızda kayıtlı bilgilerinizin doğrulaması yapılmaktadır. Bu nedenle bilgilerinizin güncel olmasına dikkat ediniz. Bilgileriniz güncel değilse Şubelerimiz vasıtasıyla güncelleyiniz.
  • Görüntülü Müşteri İletişim Merkezi işlemlerinde kullandığınız kişisel bilgilerinizi kimseyle paylaşmayınız.
  • Şifrenizi herhangi bir yere yazmayınız, bilgisayar veya tarayıcıya kayıt etmeyiniz.
  • Görüntülü Müşteri İletişim Merkezi işlemlerinizi yalnızca linkinden yapınız.
  • Görüntülü Müşteri İletişim Merkezi üzerinden hizmet alırken, kullanacağınız şifreleriniz sözlü veya yazılı olarak talep edilirse kesinlikle bilgi vermeyiniz, görüşmelerinizi derhal sonlandırarak Bankamıza konu hakkında bilgi veriniz.
  • İşlemlerinizin gizliliğini ve güvenliğini sağlayan telefon bankacılığı şifrenizi sizden başka kimse, hatta Vakıf Katılım müşteri temsilcimiz dahi bilemez.
  • Başkalarına ait ya da kamuya açık alanlardaki cihazlardan görüşme yapacaksanız, aradığınız numarayı kendiniz çeviriniz, numarayı doğru çevirdiğinizden emin olunuz. Yaptığınız görüşmeler sonrasında, tuşladığınız işlem şifrelerinizin cihazın hafızasına alınmadığına dikkate ediniz.
  • Müşteri temsilcisiyle yaptığınız tüm görüşmeler güvenlik nedeniyle kayıt altına alınmakta ve güvenli bir şekilde saklanmaktadır.
Tüm Ürünler

Vakıf Katılımlı olun, ayrıcalıklar dünyasına katılın!

Mobil Şubeyi indirip görüntülü görüşmeyle müşterimiz olun; havale, EFT ve FAST işlemlerinize para ödemekten kurtulun.

iPhone Android iPhone iPhone