Vakıf Katılım İnternet Şubesi ile sınırları kaldırın!

Vakıf Katılım İnternet Şubesi ile internet erişimi olan her yerden Şubelerimizden yapabileceğiniz birçok işlemi rahatça gerçekleştirebilirsiniz.

İnternet Şubemizin kullanıcı dostu ekran tasarımı ve kolay erişilebilir zengin işlem seti ile Bankacılık ihtiyaçlarınızı güvenli bir şekilde karşılayabilirsiniz.

İnternet Şube başvurusu yapmak için sizi en yakın Vakıf Katılım Şubesi’ne bekliyoruz.

İnternet Şubesi hakkında detaylı bilgi için 0850 202 1 202 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayabilirsiniz.

Hesaplar

• Hesap Görüntüleme

• Hesap Detayı

• Hesap Hareketleri

• IBAN Sorgulama

• Nakit Akışı

• Cari Hesap Açma

• Katılım Hesabı Açma

• Hesap Kapatma

• Hesap Adı Değiştirme

• Karta Hesap Bağlama

• Şubeden Talimatlı İşlemler

Kartlar

• Kredi Kartları

      o Dönem İçi Hareket İzleme

      o Açık Provizyon İzleme

      o Ekstre Görüntüleme

      o Borç Sorgulama

      o Limit Sorgulama

      o Borç Ödeme

      o Hesap Özeti Görüntüleme

      o E-Ekstre Tercihi

      o Hesap Kesim Tarihi Değiştirme

      o Alışveriş Ayarları (Online, Yurtiçi & Yurtdışı)

• Banka Kartları

      o Kart Hareketleri Görüntüleme

      o Alışveriş Ayarları (Online, Yurtiçi)

• Kart Şifre Değiştirme

• Karta Hesap Bağlama

Finansman

• Finansman İzleme

• Finansman Taksit Ödeme

• Kar Oranları

• KKB Sorgulama

Para Transferleri

• Havale İşlemleri

      o Hesaplarım Arası Havale

      o İsme Havale

      o Hesaba / IBAN’a Havale

• EFT İşlemleri

      o İsme EFT

      o Karta EFT

      o Hesaba / IBAN’a EFT

• Kayıtlı Transferler

      o Yeni Transfer Kaydetme

      o Kayıtlı Transfer Görüntüleme

• Para Transferi Talimatları

      o Düzenli Havale/EFT Talimatı Verme o Görüntüleme

      o İptal/Değişiklik

• PTT (Paraposta)

      o PTT Karta

      o PTT Posta Çekine

• Döviz Transferi (Swift)

      o Hesaba Döviz Transferi

      o IBAN’a Döviz Transferi

      o Döviz Transfer Takibi

• Toplu Para Transferi

Ödemeler

• Fatura

      o Fatura Ödeme

      o Kayıtlı Fatura Ödeme

      o Fatura Talimatları

• Kredi Kart Borç Ödeme

      o Kendi Kartıma

      o Başka Vakıf Katılım Kartına

      o Başka Banka Kartına

• GSM TL Yükleme o Avea o Turkcell

• İstanbulkart İşlemleri

      o Bakiye Sorgulama/Güncelleme

      o Bakiye Yükleme

      o Düzenli Yükleme Talimatı Verme

• Bağış

• MTV Ödeme

• Vergi Ödemeleri

• SGK Ödemeleri

• Findeks Paket Satın Alma

• Trafik Cezası Ödeme

• ÖSYM Ödemeleri

• E-İhale Tahsilatları

• Kira Ödemeleri

Döviz / Kıymetli Maden İşlemleri

• Kur İzleme

• Döviz Alış / Satış

• Kıymetli Maden Alış / Satış

• Arbitraj

• Döviz Alım/Satım Emirleri

      o Talimat Verme

      o Talimat İzleme

Yatırım İşlemleri

• Para Transferi

      o Yatırım Hesabından Cari Hesaba

      o Cari Hesaptan Yatırım Hesabına

• Fon İşlemleri

      o Fon Alış / Satış

      o Fon Emir Takip

• Hisse İşlemleri

      o Hisse Alış / Satış

      o Hisse Emir Takip

      o Hisse Hareketleri

• Sukuk Alış / Satış

• Portföy İzleme

• Yatırım Hesapları

      o Hesap İzleme

      o Hesap Hareketleri

      o Hesap Adı Değiştirme

      o IBAN Paylaşma / Kopyalama

• Uygunluk Testi

Sigorta İşlemleri

• Teklif Alma

      o DASK

      o Trafik Sigortası

• Teklif Görüntüleme

• Poliçe Görüntüleme

• Başka Poliçe İzleme

Çek / Senet İşlemleri

• Ödeme Çekleri Görüntüleme

• Tahsilat Çekleri Görüntüleme

• Senet Görüntüleme

• Yeni Çek Karnesi Başvurusu

• Başvuru Takip

Diğer İşlemler

• E-Devlet Girişi

• Profil Görüntüleme

• Dil Tercihi

      o Türkçe

      o İngilizce

• Bize Yazın

• Güvenlik Ayarları

      o Başarılı/Başarısız Girişler İzleme

      o Hesap Kısıtlama

      o Tanımlı Alıcı Sınırlandırma

      o Bilgilendirme Ayarları Görüntüleme/Güncelleme

      o IP Kısıtlama o İşlem Limitleri Düşürme

• Şifre İşlemleri

      o Şifre Değiştirme

      o Gizli Kelime Değiştirme

      o Kart Şifre Değiştirme

İşlem Adı İşlem saati
Katılma Hesabı Açma 24 saat
Havale 24 Saat
EFT 09.00 - 17.20
PTT Para Transferi 09.00 - 17.00
SWIFT 09.00 - 17.00
Finansman Taksit Ödeme 24 Saat
VKart Borç Ödeme 24 Saat
Fatura Ödeme 00.15 - 23.15
İstanbulkart İşlemleri 24 Saat
GSM TL Yükleme 00.15 - 23.15
Bağış 24 Saat
MTV Ödemeleri 00.15 - 23.15
Vergi Ödemesi 00.15 - 23.15
Findeks Paket Satın Alma 24 Saat
Trafik Cezası 00.15 - 23.15
ÖSYM Ödemeleri 24 Saat
E-İhale Tahsilatları 00.15 - 23.15
Diyanet Ödemeleri 24 Saat
SGK Ödemeleri 24 Saat
Kira Ödemeleri 00.15 - 23.15
Döviz Alış/Satış 24 Saat
Döviz Arbitraj 24 Saat
Kıymetli Maden Alış/Satış 24 Saat
Fon Alış/Satış* 24 Saat*
Hisse Alış/Satış 24 Saat
Sukuk Alş/Satış 09.00 - 17.00
Sigorta İşlemleri 24 Saat

*Fon işlemleri genel olarak 24 saat boyunca yapılabilmektedir. Ancak bazı fonlarda, sadece iş günleri 09.00 - 12.30 veya 09.00 - 13.30 arası işlem yapılabilmektedir.
İşlem Bireysel Günlük Bireysel Aylık Kurumsal Günlük Kurumsal Aylık
Havale 100.000 250.000 100.000 2.000.000
Kendi Hesabına Havale 500.000 500.000 500.000 2.000.000
EFT 100.000 250.000 100.000 2.000.000
SWIFT 15.000 75.000 30.000 2.000.000
PTT Para Posta 150.000 4.500.000 150.000 4.500.000
Toplu Para Transferi 20.000 200.000 50.000 2.000.000
Döviz Alış/Satış 2.000.000 40.000.000 2.000.000 40.000.000
Arbitraj 2.000.000 40.000.000 2.000.000 40.000.000
Kıymetli Maden Alış/Satış 2.000.000 40.000.000 2.000.000 40.000.000
Ödemeler (Fatura, Vergi) 2.000 25.000 100.000 1.500.000
GSM TL Yükleme 500 2.500 10.000 20.000
SGK 100.000 250.000 100.000 250.000
Bağış 10.000 50.000 50.000 1.500.000
  • İnternet Şubesi'ne www.vakifkatilim.com.tr adresindeki "İnternet Şube" butonuna tıklayarak giriş yapınız. Başka bir yönlendirme ile ulaştığınız web sayfalarını lütfen kullanmayınız.
  • Önemli ve acil durumlarda Bankanızın size ulaşması gerekebilir. Bu nedenle iletişim bilgilerinizin güncel olmasına dikkat ediniz.
  • Vakıf Katılım Bankası'ndan gönderildiği iddia edilen e-posta adreslerine dikkat ediniz. Dolandırıcılar sizinle sahte e-posta yoluyla iletişime geçerek kimlik bilgileriniz, şifre, pin, parola ve benzeri gizli bilgilerinizi isteyebilirler. Vakıf Katılım Bankası sadece bilgilendirme amaçlı e-posta göndermekte, mail aracılığı ile sizden herhangi bir bilgi istememektedir. Böyle bir durumda hemen 0850 202 1 202 numaralı Müşteri İletişim Merkezi'mizi arayınız.
  • Kişisel bilgilerinizi şifre olarak kullanmayınız.
  • Şifrelerinizi belirlerken aşağıdaki kurallara dikkat etmeniz gerekmektedir;
  • Şifreniz 6 haneli ve sadece rakamlardan oluşmalıdır.

    Şifre içerisinde aynı rakam 3 defadan fazla, 123456 gibi ardışık rakamlar, 121212 gibi birbirinin aynı 3 tane ikili blok, 123123 gibi birbirinin aynı 2 tane üçlü blok kullanılamaz.

    Şifre içerisinde kişisel bilgilerinizi, doğum tarihi gibi kolay tahmin edilebilir rakamları kullanmayınız. Karmaşık şifreler kullanınız.

    Şifreniz son 3 şifrenizden farklı olmalıdır.

  • Şifrenizi unuttuğunuzda İnternet Şube, Mobil Şube ve Telefon Bankacılığı’ndan sadece banka veya kredi kartınız ile şifrenizi yenileyebilirsiniz. Kartınız bulunmuyorsa en yakın şubemizden teslim almanız gerekmektedir.
  • İnternet Şube bilgilerinizi kolay ulaşabilir ve başkasının eline geçebilir şekilde cep telefonunuzda, cüzdanınızda, bilgisayarınızda veya yazılı olarak herhangi bir yerde saklamayınız.
  • İnternet Şubesi’ni anti virüs programı olan bilgisayarlar üzerinden kullanınız ve bu programları düzenli olarak güncelleyiniz.
  • Bilgisayarınızda orijinal yazılımlar kullanınız. Kopya yazılımlar, bilgisayarınıza virüs bulaşma ihtimalini artırmaktadır.
  • Bilgisayarınızda kişisel güvenlik duvarı (firewall) yazılımının kurulu olması güvenliğiniz için önemli bir unsurdur.
  • İnternet kafeden, yabancı veya güvenmediğiniz bilgisayarlardan İnternet Şubesi’ne giriş yapmamaya özen gösteriniz. Genel kullanıma açık, internet kafe gibi yerlerde Key Logger niteliğindeki programların bilgisayarlara yüklenmiş olma riskine karşı Sanal Klavye uygulamasını kullanınız.
  • Web tarayıcılarınızı güncel tutarak güvenliğinizi arttırınız.
  • İnternet Şubesi açıkken bilgisayarınızın başından kısa süreli bile olsa ayrılmayınız, eğer ayrılacaksanız da şifreli ekran koruyucusunu kullanınız.
  • İnternet Şubesi’ne ulaşmak için önce müşteri numarası ve şifre ile giriş yapılır. Daha sonra ilk aktivasyon esnasında belirlemiş olduğunuz güvenlik resmi doğrulanır. Bir sonraki ekranda ise Mobil Şube aktivasyonunuz varsa; aktivasyon yapılmış mobil cihazınıza “mobil onay” gönderilir. Mobil Şube aktivasyonunuz yoksa sisteme kayıtlı cep telefonunuza gönderilen tek kullanımlık şifre girilmesi istenir.
  • İnternet Şube işlem limitlerinizi Müşteri İletişim Merkezimiz veya Şubemiz vasıtasıyla düşürebilirsiniz.
  • IP sınırlaması yaparak, müşteri numaranızla İnternet Şubemize herhangi bir IP adresinden girilemeyip sadece sizin belirlediğiniz IP adreslerinden girilebilmesini sağlayabilirsiniz. Kısıtlamanın kaldırılması için 0850 202 1 202 numaralı Müşteri İletişim Merkezimiz veya Şubenizle irtibata geçebilirsiniz.
  • İnternet Şubesi ya da Şubelerimiz üzerinden Hesap kısıtlama yapabilirsiniz. Bu sayede İnternet Şube'nizdeki hesaplara sadece izleme yetkisi verip herhangi bir parasal işleme kapatabilirsiniz. Kısıtlamanın kaldırılması için 0850 202 1 202 numaralı Müşteri İletişim Merkezimiz veya şubenizle irtibata geçebilirsiniz.
  • İnternet şubenizden eğer sadece mevcut tanımlı alıcılarınıza para transferi yapmak isterseniz, ayarlar kısmından tanımlı alıcı sınırlandırma işlemi yaparak kısıtlama yapabilirsiniz.  Kısıtlamanın kaldırılması için 0850 202 1 202 numaralı Müşteri İletişim Merkezimiz veya şubenizle irtibata geçebilirsiniz.
  • İnternet Şubesi’nden çıkmak için mutlaka "Güvenli Çıkış" butonunu kullanınız. "Güvenli Çıkış" butonu; oturumunuzun ve İnternet Şubesi işlem penceresinin güvenli bir şekilde kapatılmasını sağlayacaktır.
  • İnternet Şubesi ile ilgili her türlü sorularınız için 0850 202 1 202 numaralı Müşteri İletişim Merkezi’mizi arayabilirsiniz.
  • İnternet Şubesi'ne girdiğinizde eğer gün içerisinde hesabınıza hatalı bir giriş yapıldı ise 'Başarısız Ziyaretleriniz' ekranı açılmaktadır. Buradaki hatalı ziyaretleri kontrol ederek, üçüncü bir şahsın sizin hesaplarınızı kullanıp kullanmadığını kontrol edebilirsiniz. 'Başarılı Ziyaretleriniz' ekranına ise 'Güvenlik' menüsü altından erişerek en son ziyaretlerinizin tarih ve saati görebilirsiniz. Bu bilgiyi de kontrol ederek, sizden sonra üçüncü bir şahsın sizin hesaplarınızı kullanıp kullanmadığını kontrol edebilirsiniz.
  • BDDK tarafından 15.03.2020 tarihinde 31069 no ile yayımlanan Bankaların Bilgi Sistemleri  ve Elektronik Bankacılık Hizmetleri Hakkında Yönetmelik'in 13.3 üncü maddesi uyarınca Bankalar müşterilerinin aktivitelerinin kaydının tutulmasıyla mükelleftir. Bu sebeple Dijital Bankacılık kapsamında yaptığınız işlemlerin kaydı Vakıf Katılım Bankası A.Ş. tarafından tutulmaktadır.

1 Ocak 2021 tarihinde yürürlüğe giren Bankaların Bilgi Sistemleri ve Elektronik Bankacılık Hizmetleri Hakkında Yönetmeliği ile birlikte dijital kanallarımızda;

  • Bireysel müşterilerimiz ilk şifrelerini dijital kanallardan veya şubelerimizden alabilecek, Kurumsal müşterilerimiz ise ilk şifre alma işlemini sadece şubelerimizden gerçekleştirebilecektir.
  • İnternet Şube, Mobil Şube ve Telefon Bankacılığına girişlerde sadece rakamlardan oluşan 6 haneli tek şifre kullanılacaktır.
  • 6 haneli TEK ŞİFRE’niz ve Vakıf Katılım’a ait bir kartınız bulunmuyorsa Telefon Bankacılığı üzerinden sadece bilgi alma ve kayıp/çalıntı işlemleri yapılabilecektir.
  • Şifrenizi unuttuğunuzda İnternet Şube, Mobil Şube ve Telefon Bankacılığından sadece banka veya kredi kartınız ile şifrenizi yenileyebileceksiniz. Kartınız bulunmuyorsa en yakın şubemizden teslim almanız gerekmektedir.
  • Mobil Şube kullanıcıysanız, İnternet Şube ve Telefon Bankacılığına Mobil Onay ile giriş yapabilir ve işlemlerinizi hızlıca onaylayabilirsiniz. Mobil Şube kullanıcısı değilseniz, SMS Doğrulama Kodu ile işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
  • SIM Kart Bloke Kaldırma işlemini İnternet Şube, Telefon Bankacılığı ve size en yakın şubemizden gerçekleştirebilirsiniz.