Müşteri Ol
Hakkımızda
İnternet Şube İnternet Şube

İnternet Şube

Şubelerimizden yapabileceğiniz birçok bankacılık işleminizi, Vakıf Katılım İnternet Şubesi ile istediğiniz an, her yerden kolaylıkla gerçekleştirebilirsiniz.

Vakıf Katılım İnternet Şubesi ile sınırları kaldırın!

Vakıf Katılım İnternet Şubesi ile internet erişimi olan her yerden Şubelerimizden yapabileceğiniz birçok işlemi rahatça gerçekleştirebilirsiniz. İnternet Şubemizin kullanıcı dostu ekran tasarımı ve kolay erişilebilir zengin işlem seti ile Bankacılık ihtiyaçlarınızı güvenli bir şekilde karşılayabilirsiniz.

İnternet Şube Güvenlik

İnternet Şubesi'ne www.vakifkatilim.com.tr adresindeki "İnternet Şube" butonuna tıklayarak giriş yapınız. Başka bir yönlendirme ile ulaştığınız web sayfalarını lütfen kullanmayınız.

Önemli ve acil durumlarda Bankanızın size ulaşması gerekebilir. Bu nedenle iletişim bilgilerinizin güncel olmasına dikkat ediniz.

Vakıf Katılım'dan gönderildiği iddia edilen e-Posta adreslerine dikkat ediniz. Dolandırıcılar sizinle sahte e-Posta yoluyla iletişime geçerek kimlik bilgileriniz, şifre, pin, parola ve benzeri gizli bilgilerinizi isteyebilirler. Vakıf Katılım sadece bilgilendirme amaçlı e-Posta göndermekte, mail aracılığıyla sizden herhangi bir bilgi istememektedir. Böyle bir durumda hemen 0850 202 1 202 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayınız.

Kişisel bilgilerinizi şifre olarak kullanmayınız. Şifrelerinizi belirlerken aşağıdaki kurallara dikkat etmeniz gerekmektedir;

  • Şifreniz 6 haneli ve sadece rakamlardan oluşmalıdır.
  • Şifreniz 0 ile başlamamalıdır.
  • Şifre içerisinde 111*** gibi aynı 3 rakam yan yana kullanılmamalıdır.
  • Şifre içerisinde 12345* gibi sıralı 5 rakam yan yana kullanılmamalıdır.
  • Şifre içerisinde 123456 gibi ardışık rakamlar, 121212 gibi birbirinin aynı 3 tane ikili blok, 123123 gibi birbirinin aynı 2 tane üçlü blok kullanılmamalıdır.
  • Son 4 rakam veya ilk 4 rakam doğum yılını içermemelidir.
  • Müşteri numarasının ilk 6 rakamı veya son 6 rakamını içermemelidir.
  • TC kimlik numarasının ilk 6 rakamı veya son 6 rakamını içermemelidir.
  • Yeni Şifre son 3 şifreniz ile aynı olmamalıdır.

Geçici şifre temin edildikten sonra kanala ilk girişinizde şifrenizi değiştirmeniz istenir.

Şifrelerinizin en çok 6 ayda bir yenilenmesi gerekmektedir.

Şifre, tekrar eden 4 başarısız giriş denemesi sonucunda kilitlenir.

SMS ile tarafınıza iletilen tek kullanımlık parola 5 kez hatalı girilirse hesabınız kilitlenir.

Şifre içerisinde kişisel bilgilerinizi, doğum tarihi gibi kolay tahmin edilebilir rakamları kullanmayınız. Karmaşık şifreler kullanınız.

İnternet Şube'de şifre girişi için sanal klavye opsiyonumuz bulunmaktadır. İşlemlerinizi sanal klavyeyi kullanarak gerçekleştirebilirsiniz.

Şifrenizi unuttuğunuzda İnternet Şube, Mobil Şube ve Müşteri İletişim Merkezinden sadece banka veya kredi kartınızla şifrenizi yenileyebilirsiniz. Kartınız bulunmuyorsa en yakın Şubemizden teslim almanız gerekmektedir.

İnternet Şube bilgilerinizi kolay ulaşabilir ve başkasının eline geçebilir şekilde cep telefonunuzda, cüzdanınızda, bilgisayarınızda veya yazılı olarak herhangi bir yerde saklamayınız.

İnternet Şubesi’ni antivirüs programı olan bilgisayarlar üzerinden kullanınız ve bu programları düzenli olarak güncelleyiniz.

Bilgisayarınızda orijinal yazılımlar kullanınız. Kopya yazılımlar, bilgisayarınıza virüs bulaşma ihtimalini artırmaktadır.

Bilgisayarınızda kişisel güvenlik duvarı (firewall) yazılımının kurulu olması güvenliğiniz için önemli bir unsurdur.

İnternet kafeden, yabancı veya güvenmediğiniz bilgisayarlardan İnternet Şubesine giriş yapmamaya özen gösteriniz. Genel kullanıma açık, internet kafe gibi yerlerde Key Logger niteliğindeki programların bilgisayarlara yüklenmiş olma riskine karşı sanal klavye uygulamasını kullanınız.

Web tarayıcılarınızı güncel tutarak güvenliğinizi arttırınız.

İnternet Şubesi açıkken bilgisayarınızın başından kısa süreli bile olsa ayrılmayınız, eğer ayrılacaksanız da şifreli ekran koruyucusunu kullanınız.

İnternet Şubesine ulaşmak için önce müşteri numarası ve şifreyle giriş yapılır. Daha sonra ilk aktivasyon esnasında belirlemiş olduğunuz güvenlik resmi doğrulanır. Bir sonraki ekranda ise Mobil Şube aktivasyonunuz varsa; aktivasyon yapılmış mobil cihazınıza “mobil onay” gönderilir. Mobil Şube aktivasyonunuz yoksa sisteme kayıtlı cep telefonunuza gönderilen tek kullanımlık şifre girilmesi istenir.

İnternet Şube işlem limitlerinizi Müşteri İletişim Merkezimiz veya Şubemiz vasıtasıyla düşürebilirsiniz.

IP sınırlaması yaparak, müşteri numaranızla İnternet Şubemize herhangi bir IP adresinden girilemeyip sadece sizin belirlediğiniz IP adreslerinden girilebilmesini sağlayabilirsiniz. Kısıtlamanın kaldırılması için 0850 202 1 202 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizle, Şubemizle irtibata geçebilir veya dijital kanallarımızdan kısıtlamaları kaldırabilirsiniz.

Dijital kanallarımızdan ya da Şubelerimiz üzerinden hesap kısıtlama yapabilirsiniz. Bu sayede İnternet Şubenizdeki hesaplara sadece izleme yetkisi verip herhangi bir parasal işleme kapatabilirsiniz. Kısıtlamanın kaldırılması için 0850 202 1 202 numaralı Müşteri İletişim Merkezimiz veya Şubemizle irtibata geçebilirsiniz.

Dijital kanallarımızdan eğer sadece mevcut hızlı transferlerim alıcılarınıza para transferi yapmak isterseniz, Tanımlı Alıcı Sınırlandırma ekranından kısıtlama yapabilirsiniz. Kısıtlamanın kaldırılması için 0850 202 1 202 numaralı Müşteri İletişim Merkezimiz veya Şubemizle irtibata geçebilirsiniz.

İnternet Şubesinden çıkmak için mutlaka "Güvenli Çıkış" butonunu kullanınız. "Güvenli Çıkış" butonu; oturumunuzun ve İnternet Şubesi işlem penceresinin güvenli bir şekilde kapatılmasını sağlayacaktır.

İnternet Şubesi ile ilgili her türlü sorularınız için 0850 202 1 202 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi arayabilirsiniz.

Güvenliğiniz için İnternet Şube uygulaması 600 saniye içinde herhangi bir aktif işlem yapılmazsa oturumunuzu sonlandırmaktadır. Uygulama açıkken telefonunuzu başkalarının erişebileceği yerlerde bırakmayınız.

İnternet Şubesine girdiğinizde eğer gün içerisinde hesabınıza hatalı bir giriş yapıldı ise; 'Başarısız Ziyaretleriniz' ekranı açılmaktadır. Buradaki hatalı ziyaretleri kontrol ederek, üçüncü bir şahsın sizin hesaplarınızı kullanıp kullanmadığını kontrol edebilirsiniz. 'Başarılı Ziyaretleriniz' ekranına ise; 'Güvenlik' menüsü altından erişerek en son ziyaretlerinizin tarih ve saati görebilirsiniz. Bu bilgiyi de kontrol ederek, sizden sonra üçüncü bir şahsın sizin hesaplarınızı kullanıp kullanmadığını kontrol edebilirsiniz.

BDDK tarafından 15.03.2020 tarihinde 31069 numarayla yayımlanan Bankaların Bilgi Sistemleri ve Elektronik Bankacılık Hizmetleri Hakkında Yönetmelik'in 13.3 üncü maddesi uyarınca bankalar müşterilerinin aktivitelerinin kaydının tutulmasıyla mükelleftir. Bu sebeple dijital bankacılık kapsamında yaptığınız işlemlerin kaydı Vakıf Katılım Bankası A.Ş. tarafından tutulmaktadır.

1 Ocak 2021 tarihinde yürürlüğe giren Bankaların Bilgi Sistemleri ve Elektronik Bankacılık Hizmetleri Hakkında Yönetmeliği ile birlikte dijital kanallarımızda;

Bireysel müşterilerimiz ilk şifrelerini dijital kanallardan veya Şubelerimizden alabilecek, kurumsal müşterilerimiz ise ilk şifre alma işlemini sadece Şubelerimizden gerçekleştirebilecektir.

İnternet Şube, Mobil Şube ve telefon bankacılığına girişlerde sadece rakamlardan oluşan 6 haneli tek şifre kullanılacaktır.

6 haneli tek şifreniz ve Vakıf Katılım’a ait bir kartınız bulunmuyorsa telefon bankacılığı üzerinden sadece bilgi alma ve kayıp/çalıntı işlemleri yapılabilecektir.

Şifrenizi unuttuğunuzda İnternet Şube, Mobil Şube ve telefon bankacılığından sadece banka veya kredi kartınız ile şifrenizi yenileyebileceksiniz. Kartınız bulunmuyorsa en yakın Şubemizden teslim almanız gerekmektedir.

Mobil Şube kullanıcıysanız, İnternet Şube ve telefon bankacılığına mobil onay ile giriş yapabilir ve işlemlerinizi hızlıca onaylayabilirsiniz. Mobil Şube kullanıcısı değilseniz, SMS doğrulama kodu ile işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

SIM kart bloke kaldırma işlemini İnternet Şube, telefon bankacılığı ve size en yakın Şubemizden gerçekleştirebilirsiniz.

İnternet Şube İşlem Setleri

  • Hesap İzleme
  • Hesaplarım
  • Hesap Hareketleri
  • IBAN Sorgulama
  • Nakit Akışı
  • Hesap İşlemleri
  • Katılım Hesabı Açma
  • Hesap Kapatma
  • Hesap Adı Değiştirme
  • Karta Hesap Bağlama
  • Şubeden Talimatlı İşlemler
  • Karekod Oluştur
  • Talimatlı İşlem Onay

  • Kredi Kartları
    • Dönem İçi Hareket İzleme
    • Açık Provizyon İzleme
    • Ekstre Görüntüleme
    • Borç Sorgulama
    • Limit Sorgulama
    • Borç Ödeme
    • Hesap Özeti Görüntüleme
    • E-Ekstre Tercihi
    • Hesap Kesim Tarihi Değiştirme
    • Alışveriş Ayarları (Online, Yurt İçi & Yurt Dışı)
  • Banka Kartları
    • Kart Hareketleri Görüntüleme
    • Alışveriş Ayarları (Online, Yurt İçi)
  • Kart Şifre Değiştirme
  • Karta Hesap Bağlama

  • Finansman İşlemleri
  • Finansman İzleme
  • Taksit Ödeme
  • Kar Oranları
  • KKB Sorgulama

  • Yeni Gönderi (EFT, Havale)
    • Hesaplarım Arası Havale
    • Hesaba Transfer
    • IBAN'A Transfer
    • İsme Transfer
    • Karta Transfer
    • Fast İle Para Gönder
    • Toplu Para Transferi
  • Döviz Transferi (SWIFT)
    • Hesaba Döviz Transferi
    • IBAN'a Döviz Transferi
  • Talimatlarım
    • FAST Transferlerim
    • Transfer Talimatlarım
  • Kolay Adres İşlemleri
    • Kolay Adres Listeleme
    • Kolay Adres Tanımlama
  • Hızlı Transferlerim
    • Hızlı Transfer Ekle
    • Hızlı Transferlerim

  • Fatura İşlemleri
    • Fatura Ödeme
    • GSM TL / Paket Yükleme
  • Talimatlar
    • Yeni Talimat
    • Talimatlarım
    • Vergi Talimatı Ver
    • Vergi Talimatlarım
  • Kurum Ödemeleri
    • Vergi Ödemeleri
    • Motorlu Taşıtlar Vergisi (MTV)
    • Muhasebat (E-Tahsilat) Ödemeleri
    • E-İhale
    • Gümrük
    • Tapu Harcı
    • SGK Ödemeleri
    • ÖSYM Ödemeleri
    • Diyanet Ödemeleri
  • Diğer Ödemeler
    • Güvenli Araç Satışı
    • Bağış Ödemeleri
    • İstanbulkart İşlemleri
    • Findeks Paket Satın Alma
    • Kira Ödemeleri
  • Hızlı Ödemelerim
    • Hızlı Ödeme Ekle
    • Hızlı Ödemelerim

  • Döviz İşlemleri
    • Döviz Alış
    • Döviz Satış
    • Döviz Arbitraj
  • Kıymetli Maden İşlemleri
    • Kıymetli Maden Alış
    • Kıymetli Maden Satış
  • Kurlar
    • Döviz Kurları
    • Trend İzleme
  • Para Transferi
    • Yatırım Hesabına Transfer
    • Cari Hesaba Transfer
  • Hesap İşlemleri
    • Yatırım Hesap Ekstresi
    • Portföy
    • Uygunluk Testi
    • Yatırım Hesaplarım
  • Hisse Senedi İşlemleri
    • Hisse Alış
    • Hisse Satış
    • Hisse Hareketleri
    • Hisse Emir Takip
  • Sukuk İşlemleri
    • 2.El Sukuk Alış
    • 2.El Sukuk Satış
    • Sukuk İhraç Talebi
    • Sukuk İhraç Talep Takibi
  • Fon İşlemleri
    • Fon Alış
    • Fon Satış
    • Fon Emir Takip
  • Kayıtlı Yatırımlar
    • Yeni Yatırım Kaydet

  • Teklif Alma
    • DASK
    • Trafik Sigortası
  • Tekliflerim
  • Poliçelerim
  • Ajandam

  • Çek Senet İzleme
  • Çek Defterlerim
  • Çeklerim
  • Senetlerim
  • Başvuru
  • Yeni Çek Karnesi
  • Çek Başvurusu Takip

  • E-Devlet Girişi
  • Profil Görüntüleme
  • Dil Tercihi
    • Türkçe
    • İngilizce
  • Bize Yazın
  • Güvenlik Ayarları
    • Başarılı/Başarısız Girişler İzleme
    • Hesap Kısıtlama
    • Tanımlı Alıcı Sınırlandırma
    • Bilgilendirme Ayarları Görüntüleme/Güncelleme
    • IP Kısıtlama&İşlem Limitleri Düşürme
  • Şifre İşlemleri
    • Şifre Değiştirme
    • Kart Şifre Değiştirme

Özellikler

Tek Şifre ile Giriş

Belirleyeceğiniz 6 haneli şifreyle tüm dijital kanallara giriş sağlayabilirsiniz. Şifrenizi henüz almadıysanız; İnternet Şube, Mobil Şube, Müşteri İletişim Merkezi ya da Şubelerimizden başvurabilirsiniz.

Mobil Onay

Mobil Şube aktivasyonunuz varsa İnternet Şube'ye mobil onay ile giriş yapabilir ve işlemlerinizi hızlıca onaylayabilirsiniz. Mobil Şube kullanıcısı değilseniz SMS doğrulama kodu ile işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Zengin Ödemeler Menüsü

Fatura, vergi, bağış, ÖSYM, İstanbulkart yükleme ve birçok ödeme işleminizi İnternet Şube'den gerçekleştirebilirsiniz. Ödeme yapabileceğiniz işlem türlerine 'İşlemler' adımından ulaşabilirsiniz.

Hızlı Transfer

Sık yaptığınız para transferi işlemlerinizi 'Hızlı Transfer' olarak kaydedebilir ve vakit kaybetmeden işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

İnternet Şube İşlem Limit ve Saatleri

İşlem Bireysel Günlük Bireysel Aylık Kurumsal Günlük Kurumsal Aylık
Havale 100.000 250.000 100.000 2.000.000
Kendi Hesabına Havale 3.000.000 3.000.000 500.000 2.000.000
EFT 100.000 250.000 100.000 2.000.000
SWIFT 15.000 75.000 30.000 2.000.000
Toplu Para Transferi 20.000 200.000 50.000 2.000.000
Döviz Alış/Satış 3.000.000 40.000.000 3.000.000 40.000.000
Arbitraj 3.000.000 40.000.000 3.000.000 200.000.000
Kıymetli Maden Alış/Satış 3.000.000 20.000.000 3.000.000 40.000.000
Ödemeler (Fatura, Vergi) 2.000.000 2.000.000 2.000.000 2.000.000
GSM TL Yükleme 500 2.500 10.000 20.000
SGK 1.000.000 1.000.000 1.000.000 1.000.000
Bağış 50.000 50.000 50.000 1.500.000

İşlem Adı İşlem Saati
Katılım Hesabı Açma 24 saat
Havale 24 saat
EFT 08.30-17.20
PTT Para Transferi 09.00-17.00
SWIFT 09.00-17.00
Finansman Taksit Ödeme 24 saat
VKart Borç Ödeme 24 saat
Fatura Ödeme 00.15-23.15
İstanbulkart İşlemleri 24 saat
GSM TL Yükleme 00.15-23.15
Bağış 24 saat
MTV Ödemeleri 00.15-23.15
Vergi Ödemesi 00.15-23.15
Findeks Paket Satın Alma 24 saat
Trafik Cezası 00.15-23.15
ÖSYM Ödemeleri 24 saat
E-İhale Tahsilatları 00.15-23.15
Diyanet Ödemeleri 24 saat
SGK Ödemeleri 24 saat

İşlem Adı İşlem Saati
Kira Ödemeleri 00.15-23.15
Döviz Alış/Satış 24 saat
Döviz Arbitraj 24 saat 
Kıymetli Maden Alış/Satış 24 saat
Fon Alış/Satış* 24 saat*
Hisse Alış/Satış 24 saat
Sukuk Alış/Satış 09.00-17.00
Sigorta İşlemleri 24 saat

*Fon işlemleri genel olarak 24 saat boyunca yapılabilmektedir. Ancak bazı fonlarda, sadece iş günleri 09.00 - 12.30 veya 09.00 - 13.30 saatleri arasında işlem gerçekleştirilebilmektedir.

İlk defa şifre almak isteyen bireysel müşterilerimiz Bankamıza ait aktif bir kart ile İnternet Şube ve Mobil Şube giriş sayfasında yer alan Şifre Al/Şifremi Unuttum adımı ya da Müşteri İletişim Merkezimizden dijital bankacılık şifrelerini oluşturabilmektedir. İlk defa şifre alacak kurumsal müşterilerimiz ve Bankamıza ait aktif bir kartı olmayan müşterilerimiz sadece şubeden şifre talebinde bulunabilir.

Bankamıza ait aktif bir kartınız ile İnternet Şube ve Mobil Şube giriş sayfasında yer alan Şifre Al/Şifremi Unuttum adımı ya da Müşteri İletişim Merkezimizden dijital bankacılık şifrenizi yenileyebilirsiniz. Bankamıza ait aktif bir kartınız yoksa Şubelerimizden şifre yenileme işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

İşlem limitlerinizi Şubelerimizden yükseltebilirsiniz.

Mobil Şube aktivasyonunuz varsa İnternet Şube'ye girişiniz sırasında müşteri numarası/TCKN ve şifre bilgilerinizi girdikten sonra ya da para transferi işlemlerini onaylamak için Mobil Şube'de yer alan 'Mobil Onay' menüsünden onay vererek SMS doğrulama işlemine gerek kalmadan işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

İnternet Şubesine www.vakifkatilim.com.tr adresindeki "İnternet Şube" butonuna tıklayarak giriş yapınız. Başka bir yönlendirme ile ulaştığınız web sayfalarını lütfen kullanmayınız.

Cep telefonu numaranızı Şubelerimizden güncelleyebilirsiniz.

İnternet Şube giriş sayfamızda yer alan 'SIM Bloke Kaldır' menüsünden, Müşteri İletişim Merkezimizden ya da Şubelerimizden SIM blokenizi kaldırabilirsiniz.

Tüm Ürünler