Müşteri Ol
Hakkımızda
Müşteri İletişim Merkezi Müşteri İletişim Merkezi

Müşteri İletişim Merkezi

0850 202 1 202 / 444 44 77 numaralı Vakıf Katılım Müşteri İletişim Merkezini 7 gün 24 saat arayarak dilerseniz Sesli Yanıt Sistemi ile bizzat dilerseniz müşteri temsilcisine bağlanarak birçok bankacılık işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

Vakıf Katılım Müşteri İletişim Merkezi Her Zaman Yanınızda!

  • Müşteri İletişim Merkezimizden Türkçe, İngilizce, Arapça dillerinde hizmet alabilirsiniz.
  • Müşteri temsilcisine bağlanmadan kredi kartı, hesap kartı, İnternet/Mobil Şube ve telefon bankacılığı tek şifre işlemleri gibi hizmetleri telefonunuz tuşları ile belirleyebilir, Sesli Yanıtlama Sistemi üzerinden yapılabilen işlemleri kendiniz rahatlıkla yapabilirsiniz.

Müşteri İletişim Merkezi Güvenlik

Şartlar

  • Yasal mevzuat gereği Telefon Bankacılığı aracılığıyla Müşteri İletişim Merkezimizden işlem yapılabilmesi için şifre doğrulaması yapıldıktan sonra hizmet alınabilir.

Riskler

  • Güvenlik adımlarında Bankamızda kayıtlı bilgilerinizin doğrulaması yapılmaktadır. Bu nedenle bilgilerinizin güncel olmasına dikkat ediniz. Bilgileriniz güncel değilse Şubemiz vasıtasıyla güncelleyiniz.
  • Müşteri İletişim Merkezi işlemlerinde kullandığınız müşteri numarası ve şifrenizi kimseyle paylaşmayınız.
  • Kolay ulaşabilir ve başkasının eline geçebilir şekilde doğum tarihi, telefon numarası ya da birbirini takip eden bilgileri mobil şifre olarak seçmeyiniz.
  • Şifrenizi herhangi bir yere yazmayınız, bilgisayar veya tarayıcıya kayıt etmeyiniz.
  • Müşteri İletişim Merkezi üzerinden hizmet alırken kullanacağınız şifrenizi sadece telefona tuşlamak suretiyle giriniz. Şifreleriniz sözlü veya yazılı olarak talep edilirse kesinlikle bilgi vermeyiniz, görüşmelerinizi derhal sonlandırarak Bankamıza konu hakkında bilgi veriniz.
  • İşlemlerinizin gizliliğini ve güvenliğini sağlayan telefon bankacılığı şifrenizi sizden başka kimse, hatta Vakıf Katılım müşteri temsilciniz dahi bilemez.
  • Başkalarına ait ya da kamuya açık alanlardaki telefonlardan görüşme yapacaksanız, aradığınız numarayı kendiniz çeviriniz, numarayı doğru çevirdiğinizden emin olunuz. Yaptığınız görüşmeler sonrasında, tuşladığınız işlem şifrelerinizin telefon hafızasına alınmadığına dikkate ediniz.
  • Müşteri temsilcisi ile yaptığınız tüm görüşmeler güvenlik nedeniyle kayıt altına alınmakta ve güvenli bir şekilde saklanmaktadır.
  • Bankamız hiçbir zaman sizi arayarak şifrenizi talep etmez. Sözlü veya yazılı olarak e-posta ya da SMS mesajı ile güvenlik bilgilerinizin paylaşılmasını istemez.

İstisnai Durumlar

  • Telefon Bankacılığından sadece gerçek kişi müşterilerimize hizmet verilmektedir. Vekaletname ile Telefon Bankacılığından hizmet verilmemektedir. Vekaletnamesi olan hesaplar şubelerimizden hizmet alabilir.
  • 18 yaşından küçük müşterilerimize Telefon Bankacılığından hizmet verilememektedir.
  • Bankamızda ilk defa hesap açmak isteyen müşterilerimiz şubelerimizden veya mobil uygulamamız üzerinden 'Müşterim Ol' seçeneği ile uzaktan erişim sağlayarak görüntülü çağrı yolu ile işlem başlatabilir.

Sunulan Hizmetler

  • Hesap bilgilerini öğrenme,
  • Hesap hareketleri hakkında bilgi alma,
  • Hesap IBAN sorgulama/bilgi alma,
  • Hesap adı değiştirme,
  • Karta hesap bağlama işlemi.

  • VKart (debit kart) başvurusu alma,
  • Kredi kartı başvurusu sonucunu öğrenme.

  • Katılım hesapları kâr payı bilgileri,
  • Döviz kuru bilgileri,
  • Bireysel finansman ile ilgili bilgiler.

  • Kredi kartı borcu ödeme,
  • Kredi kartı borç bilglerini öğrenme,
  • Hesap kesim tarihi değişikliği yapma,
  • Kredi kartı otomatik ödeme talimatı verme,
  • Kredi kartına hesap bağlama,
  • Kayıp/çalıntı durumunda kartı kapama ve yenileme yapma,
  • Kredi kartı ekstresini e-Posta ile gönderim talimatı verme,
  • Limit düşürme talebi yapma.

  • Hesap bloke ekleme işlemleri,
  • Katılım Hesabı açma/kapama,
  • Vadesiz hesap açma/ek hesap kapatma,
  • Katılım hesapları vade, bakiye, hareket ve ekstre bilgileri,
  • Cari hesaplar bakiye, hareket ve ekstre bilgileri.

  • Hesaba transfer,
  • IBAN'a transfer,
  • İsme transfer,
  • Karta transfer,
  • Toplu para transferi,
  • Hesaba döviz transferi,
  • IBAN'a döviz transferi,
  • Talimatlı/ileri tarihli hesaba havale/EFT işlemleri.

  • Döviz alış/satış,
  • Arbitraj,
  • Kıymetli maden alış/satış işlemleri.

  • Fatura ödeme,
  • MTV,
  • Trafik cezası,
  • GSM TL yükleme,
  • Bireysel finansman ödemesi,
  • SGK ödemesi,
  • ÖSYM ödemesi,
  • Diyanet ödemesi,
  • E-İhale tahsilat işlemleri.

  • Otomatik ödeme talimatı verme,
  • Talimat izleme ve güncelleme.

  • Hesap bağlama,
  • Kayıp/çalıntı durumunda kart kapama ve yenileme işlemleri,
  • Yurt içi-yurt dışı ATM/POS çekim limiti artırma/azaltma,
  • E-Ticaret işlemlerine açma/kapama.

  • İnternet / Mobil Şube hesap bazlı yetkilendirme,
  • İnternet / Mobil Şube menü işlem kısıtlama,
  • İnternet / Mobil Şube / telefon bankacılığı işlem limitlerini öğrenme,
  • İnternet / Mobil Şube / telefon bankacılığı kanal kapatma işlemleri.

  • Şifre işlemleri hakkında bilgi alma ve yönlendirme.

  • POS işlem bilgileri,
  • POS ciro limiti yükseltme işlemleri (mesai saatleri dışında).

  • Şikâyet, öneri, talep iletme,
  • Bireysel finansman hakkında bilgi alma,
  • Döviz kurları, katılım hesapları, kâr payı oranları hakkında bilgi alma,
  • Hesap açılışı ve bankacılık hizmetleri hakkında bilgi alma,
  • Şube adres ve telefonları hakkında bilgi alma, yönlendirme.

Vakıf Katılımlı olun, ayrıcalıklar dünyasına katılın!

Mobil Şubeyi indirip görüntülü görüşmeyle müşterimiz olun; havale, EFT ve FAST işlemlerinize para ödemekten kurtulun.

iPhone Android iPhone iPhone